Saturday, July 21

Kata hati




There no time to say farewell to new beginning.
yup.ermm

who's say for start something new is a easier thing?
Yes,kacang je!

ohhh shut up!

for me.its NOT!

ehhee..sorry forgot to say 'SALAM RAMADHAN and selamat berpuasa everyone'

back to story.

last day,aku ada wat kesalahan yang bagi aku agak tak 'tersengaja'.tapi aku tak menyesal sebab, its came from my instinct. Aku percaya andai aku lepaskan sesuatu yang berharga dengan niat yang ikhlas pasti selepas ini akan ada kebaikannya 'hikmah'. cuma its may a surprised situation,i can saw it from their face.
cuma aku perlukan KEKUATAN.

dari luar nampak tenang tapi dalam hati tiada siapa yang tahu.

haha.sejak bila aku pandai bermadah ni.=,=

dari saat itu,aku sentiasa berfikir. aku ingin hidup.. HIDUP dengan bermakna.Hargai setiap insan disekelilingku. Sentiasa menyayangi mereka dengan ikhlas meskipun i'm not perfect. kerana setiap dari mereka adalah ciptaan terindah dari yang ESA untuk menemani aku didunia ini. *sebak
After all, the past day. i'm going take is as memory and live for today with a happy smile.
mendengar lagu opick saat ini.memang menyentuh hati.yelah aku ni memang cenggeng sikit..('',)
tambahan pula,bulan puasa ni..terasa dekat saja diri ni dengan yang ESA. Muhasabah diri,ingin betulkan kesilapan lalu dan cuba perbaiki diri sendiri adalah niat aku saat ni.


Tiap kali sampai time lunch masing-masing tak tau nak pi makan katne?haaii..ampang tu besar tempat makan bersepah sangat * too many choice la citernye.haha.
citernye hari tu,Cacing dalam perut aku ni nak makan rojak pulak.haha. Sha and K.fara pekena cendol special gitu. Sometimes for lunch makan cendol and rojak mee memang best. eventhough,aku ingat lagi time ni.kiteorang kena marah sebab keluar lunch tak on time.hehe.Sorry Boss! 

pekesah whatsupp and ping blackberry dieorang ni.haha.

this what we're doing bile keje dah settle.hehe. oh rindu saat ini =.='

sakit pinggang kalo nak tido kat kerusi,lagi best tido kat dalam trolly market hero ni.haha.
having a great time with k.fara and sha was a beautiful practical life.Aku akan kenang saat indah,saat emo haha ,gelak tawa dengan dieorang. 


Again,selamat berpuasa kawan.

semoga bulan ramadhan ini adalah yang paling bermakna =)



5 comments:

Rara Nasiha said...

Selamat berpuasa dear :)

Shaiful Zaidi said...

salam Ramadhan

Mohammad Thaqib said...

kaki jangan letak kat dashboard. kekeke.

Salam Ramadhan. :D

Myra Abdullah said...

Rara Nasiha :tq.selamat b'puase juge

Shaiful Zaidi:salam ramadhan =)

Mohammad Thaqib: hehe.ok-ok.tak letak dah.hehe
salam ramadhan juge =)

Mishter Izwän said...

rajin2 la singgah and komen


http://speechless009.blogspot.com