Wednesday, December 14

Mad with this characters!

lately,when watched DREAM HIGH (korean series) at 8tv. Jadi syok pulak tengok si Hye Mi ni.Aku ni bukanlah jenis giler fanatic layan drama korea ni.Kadang-kadang member-members aku korean fanatic citer - citer pasal korean drama and film ni,aku layan jer kalau aku dah tengoklah kalau tak.....=-= dengar jelah. But this time,since Marry Me Mary habis continue with Dream High.Jadi gian lak nak tengok.hekkhekk..*sampai gian tuh! actually aku tengok sampai habis citer ni kat Youtube.hehehe..sebab kt 8TV banyak cut scenes lah.huh! tak syok.

File:DreamHigh PromotionalPoster.png


part ni,Song Sam Dong and Hye Mi dancing! giler awesome.

honestly,aku lagi suke tengok Hye Mi dengan Jin Guk..sweet and suit toghether.

this part really sad,friendship yang terputus disebabkan Hye Mi khianati Baek Hae finally berbaik kembali.Sikap Hye Mi yang belajar dari kesalahan lalu berjaya memujuk hati Baek Hae dari membalas dendam.honestly aku nangis part ni..Baek Hae minta Hye Mi nyanyi untuk die.Baek Hae on the way to police station.

Jason and Pil Sook,couple yang comel and funny! admirer dengan semangat Pil Sook untuk kuruskan badan demi Jason.*so sweet!
hah! ini satu lagi cinta 3 segi antara cikgu kang,Miss Shi and cikgu Yang.hehe

Go Hye Mi singging ONLY HOPE at her 100th concert,this 1st song dedicated to Song Sam Dong.


i thinks,korang sume boleh guess finally Hye Mi pilih siape.hehe.Seriously aku tak suke endingnye.but its okay jalan cerita yang penuh pengajaran dari segi friendship,families,love and making decision in life.hey! aku dengar ade Dream High 2 ??? betul ker?huhu

2 comments:

Adrina said...

tak pernah pulak tgk crita ni, tapi mcm best je ?

myra abdullah said...

tgok lah kt 8tv kol 6.30 ptg hari sabtu.
best!
rugi tak tgok tau..huuu