Wednesday, June 29

Lelaki-lelaki dalam hidup Myra 2

sambungan from lelaki-lelaki dalam hidup myra.
this entry i would like story about my brother.the only brother i had!
i came from 3 siblings.My eldest brother ,myself and my lil sister.
tiada yang menarik dalam hidup aku ini. cuma aku ingin berkongsi cerita tentang insan-insan yang  telah menyinari
segenap kehidupanku.
he nickname is Apek!
why i call him apek..there a long story behind the name and i think its better be secret between me and my family.
before my lil sister born,aku dan apek used to 'close'.dimana ada apek disitu mesti ada aku.
tapi aku selalu ditinggal-tinggalkan.biasalah time kindergarten budak lelaki mestilah nak main dengan kaun dieorangkan.
it's remembered me in one accident,at primary school.i always been bullied by senior (darjah 5).
then,apek knows from he's friends.apa lagi,apek pergi cari bebudak tuh.(memang nasiblah,sapa suruh buli aku)
bila dah meningkat dewasa ini,relationship kiteorang regang.apek with him life aku pulak dengan cara aku.
i'm write this entry cause aku teringat kisah lucu time kecil-kecil dulu.
mak selalu bawa aku daan apek pergi makan kat A&W.
ada sekali tu,aku demam tapi nak makan juga ice cream waffle and root beer A&W.
sekali ambik kau cirit-birit kat toilet A&W tu.apek jugak jadi mangsa!
Merajuk die dengan aku,tak nak kawan dengan aku dah kalau aku asyik cirit-birit.
hurrmm..if nak stories pasal aku and apek..too many story!
but i think this is good enough to tell who's apek in my life.
this is had been capture after visit TV3.


picture,when to visit my aunt at ampang(i guess,i could remember that)