Sunday, December 26

Bakat diri sendiri.



let appreciated our talents before it leave us.
~Sharifah Amani  at AIM 2010.

 Aku suker kate2 beliau.ianya membuatkan aku terfikir..
BAKAT? T.A.L.E.N.T.?
pernahkah aku sedari bakat yg dikurniakan ALLAH SWT.
betulkah aku menggunakan sebaik yg mungkin?
persoalan demi persoalan muncul di minda.
hurmm..
bakat ape yg aku ade..haha
menyanyi? memasak?
hish...ta kot.
adakah bakat itu perkara yg aku suke buat..
mcm melukis..
ermmm..yaa..mybe.
Melukis!!
kata2 nya bnar2 menyentap jiwa aku.
ape yg telah aku lakukan dengan bakat aku neyh..adoyaii!
dah 19 tahun.baru aku nk sedar!
maybe this time i need the changes.
aku perlu gunerkan sebaik yg mungkin kurniaan ilahi.
eeeyaah!! go gurl..you can do it.beat it!
to sharifah amani thanks a lot.

nota tangan> jom ramai2 selongkar diri sendiri cari 'BAKAT'
dah jumpe?
apa lagi..gunekan sebaik yg mngkin!
orait babey!